Oferta szkoleń

Webinarium „Status MŚP w kontekście orzecznictwa i praktyk instytucji pośredniczących”

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej zaprasza do udziału w webinarium

„Status MŚP w kontekście orzecznictwa i praktyk instytucji pośredniczących”.

Webinarium odbędzie się w dniu 8 lipca 2020, w godzinach 10:30- 12:00.

Zakres tematyczny:

  1. Definicja MŚP w prawie unijnym i polskim. Oświadczenie o spełnianiu kryteriów MŚP i jego skutki –  wątpliwości firm.
  2. Orzecznictwo ETS i decyzje Komisji Europejskiej w zakresie ustalania statusu MŚP oraz interpretacje Instytucji Zarządzających – najciekawsze case study.
  3. Wpływ i skutki zmiany statusu MŚP w toku realizacji projektu w szczególności zmiany własnościowe, przekształcenia – problemy praktyczne. 
  4. Prawidłowość zawierania umów o dofinansowanie Projektów i wypowiadania tych umów na różnych etapach realizacji z powodu niespełniania przez Beneficjentów kryteriów deklarowanego statusu MŚP. 
  5. Zakres kontroli i podmioty uprawnione do badania kryteriów spełniania MŚP. 
  6. Prawne konsekwencje błędnego określenia statusu MŚP przez przedsiębiorstwo.

Szkolenie poprowadzi Pani Anna Ulewicz, Radca prawny. Posiada wieloletnie doświadczenie związane z bieżącym doradztwem korporacyjnym na rzecz spółek w kancelariach prawnych i jako prawnik in-house. Doradza przedsiębiorcom w prowadzeniu bieżącej działalności gospodarczej. Zapewniała doradztwo przy infrastrukturalnych i budowlanych projektach inwestycyjnych. Wspiera przedsiębiorców przy planowaniu i realizacji projektów strategicznych (M&A, przekształcenia, transakcje obejmujące obrót udziałami).

Zgłoszenia udziału w webinarium prosimy przesyłać do dnia 6 lipca 2020 poprzez formularz online:

WYPEŁNIJ FORMULARZ>>> 

Uczestnicy, którzy zgłoszą chęć udziału w webinarium otrzymają na podany adres mailowy link do webinarium online.

Udział w webinarium jest bezpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Panią Sylwią Zieją tel. +48660534985, e-mail: s_zieja@siph.com.pl.

 Serdecznie zapraszamy.


Webinarium „Umowy handlowe w czasie epidemii – jak zabezpieczać, odstępować i rozwiązywać umowy”

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej zaprasza do udziału w webinarium

„Umowy handlowe w czasie epidemii – jak zabezpieczać, odstępować i rozwiązywać umowy”.

Webinarium odbędzie się w dniu 1 lipca 2020, w godzinach 10:30- 12:00.

Szkolenie skierowane do zarządu oraz osób zajmujących się sprzedażą i zakupami w przedsiębiorstwie. Wskazujemy ryzyka i sposoby zabezpieczenia się w transakcjach międzynarodowych, jak również konsekwencje w zaistniałych sporach. Głównym punktem szkolenia jest omówienie istotnych zapisów niezbędnych do przewidzenia w umowach międzynarodowych.

Program:

  • Umowa z zagranicznym kontrahentem i najistotniejsze przepisy międzynarodowe z uwzględnieniem weksli, akredytywy i innych środków zabezpieczenia
  • Konwencja Wiedeńska CISG i prawa oraz obowiązki z niej wynikające, w tym Incoterms 2020 i przejście ryzyk
  • Konwencja Nowojorska o przedawnieniu roszczeń międzynarodowych
  • Jurysdykcja międzynarodowa i arbitraż
  • Koszty egzekucyjne

Szkolenie poprowadzi Radca prawny Szymona Oprzalski, który jest także adwokatem niemieckim, specjalizującym się w doradztwie w międzyrządowej sprzedaży i świadczeniu usług, jak również w międzynarodowych postępowaniach sądowych i arbitrażowych.

Zgłoszenia udziału w webinarium prosimy przesyłać do dnia 29 czerwca 2020 poprzez formularz online:

WYPEŁNIJ FORMULARZ>>>

Uczestnicy, którzy zgłoszą chęć udziału w webinarium otrzymają na podany adres mailowy link do webinarium online.

Udział w webinarium jest bezpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Panią Sylwią Zieją tel. +48660534985, email: s_zieja@siph.com.pl.

 Serdecznie zapraszamy.


Webinarium „Nowoczesny marketing – skuteczne działania na rynku krajowym i międzynarodowym”

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej zaprasza do udziału w webinarium

„Nowoczesny marketing – skuteczne działania na rynku krajowym i międzynarodowym”.

Webinarium odbędzie się w dniu 17 czerwca 2020, w godzinach 10:30- 13:00.

Program webinarium:

  • wprowadzenie i druga strona nowoczesnego marketingu
  • reklama to co najmniej 4 składowe (jakie, po co, skąd je wziąć),
  • kim jestem w mediach społecznościowych i dlaczego to ważne
  • praca na kliencie – dobre persony, czyli podstawa targetowania
  • zawartość i skład – czyli narzędzia do obróbki grafik dla opornych,
  • ustawianie kampanii pod persony,
  • możliwości targetowania.

Szkolenie poprowadzi Pan Krzysztof Jurga, inżynier i dziennikarz, właściciel agenci PR JBS EUROPE. W ramach agencji JBS Europe na co dzień buduje i nadzoruje strategie komunikacji marek. Regularnie prowadzi szkolenia z zakresu wykorzystywania mediów społecznościowych oraz innych nowych kanałów w nowoczesnej komunikacji społecznej i promocji.

Zgłoszenia udziału w webinarium prosimy przesyłać do dnia 12 czerwca 2020 poprzez formularz online:

WYPEŁNIJ FORMULARZ>>>

Uczestnicy, którzy zgłoszą chęć udziału w webinarium otrzymają na podany adres mailowy link do webinarium online.

Udział w webinarium jest bezpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Panią Sylwią Zieją tel. +48660534985, email: s_zieja@siph.com.pl.

 Serdecznie zapraszamy.


Webinarium „Rozwiązywanie problemów – kluczowy element skutecznego zarządzania w kulturze Lean”

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej zaprasza do udziału w webinarium

„Rozwiązywanie problemów – kluczowy element skutecznego zarządzania w kulturze Lean”.

Webinarium odbędzie się w dniu 10 czerwca 2020, w godzinach 10:30- 12:00.

Jednym z filarów efektywnej organizacji jest zdolność szybkiego identyfikowania przyczyn źródłowych problemów oraz ich eliminowania lub ograniczania. Jest to jedna z podstawowych i kluczowych kompetencji pracowników którzy są najcenniejszym zasobem w organizacji. Dlatego właśnie skuteczne i systematyczne rozwiązywanie problemów znajduje się w ścisłej czołówce najbardziej pożądanych umiejętności.

Program webinarium:

  • Diagnozowanie oraz definiowanie problemów (5W2H, SMART)
  • Poszukiwanie przyczyn źródłowych problemów
  • Poznanie wybranych technik rozwiązywania problemów jak: Diagram Ishikawy, 5x WHY, Matryca priorytetów
  • Rozwiązywanie problemów / znalezienie źródła / przyczyny problemu i określenie Action
  • Plan do rozwiązania danego problemu (w oparciu o raport A3)

Korzyści:

  • Umiejętność rozwiązywania problemów w sposób ustrukturyzowany
  • Umiejętność stosowania wybranych metod rozwiązywania problemów
  • Znajomość warunków jakie trzeba uzyskać, aby rozwiązać problem właściwie

Szkolenie poprowadzi Pan Rafał Palonek, ekspert z obszaru organizacji produkcji. Doradza i prowadzi projekty w obszarze fundamentów KAIZEN, TPM (zgodnie z JIPM), GEMBA KANRI (Standaryzacja Menedżerska), HOSHIN KANRI, Problem Solving Story oraz Flow Management.

Zgłoszenia udziału w webinarium prosimy przesyłać do dnia 8 czerwca 2020 poprzez formularz online:

WYPEŁNIJ FORMULARZ>>>

Uczestnicy, którzy zgłoszą chęć udziału w webinarium otrzymają na podany adres mailowy link do webinarium online.

Udział w webinarium jest bezpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Panią Sylwią Zieją tel. +48660534985, email: s_zieja@siph.com.pl.

 Serdecznie zapraszamy.


Webinarium „Optymalizacja procesów– zobacz, jak działają sprawdzone rozwiązania w sytuacji kryzysu.”

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej zaprasza do udziału w webinarium

„Optymalizacja procesów– zobacz, jak działają sprawdzone rozwiązania w sytuacji kryzysu.”.

Webinarium odbędzie się w dniu 3 czerwca 2020, w godzinach 10:30- 12:00.

Podczas webinarium omówiona zostanie idea Lean Management, rodzaje marnotrawstw w procesach, narzędzia Lean w organizacji i miejscu pracy.  

 Program webinarium:

  • Wprowadzenie do Lean Management
  • Omówienie 7 rodzajów Marnotrawstwa w procesach (7MUDA). Przykłady marnotrawstwa w pracy uczestników warsztatów w obszarze 7 rodzajów strat.
  • Omówienie 5S z korzyściami z zastosowania 5 S
  • Standaryzacja w miejscu pracy. Przykłady standardów
  • Wizualizacja jako wsparcie zarządzania. Przykłady wizualizacji
  • Optymalizacja procesów – przykłady rozwiązań

Korzyści:

  • Znajomość typów marnotrawstwa i umiejętność rozpoznawania marnotrawstwa w praktyce
  • Znajomość zasad 5S i umiejętność działań w zakresie 5S
  • Znajomość zasad standaryzacji i wizualizacji oraz poznanie podstawowych narzędzi lean.

Szkolenie poprowadzi  Pan Andrzej Bogusz, ekspert specjalizujący się w profesjonalizacji zarządzania przedsiębiorstwami poprzez wdrażanie realnych strategii, wdrażanie architektury i zarządzania procesowego oraz optymalizację procesów biznesowych, zarządzanie projektami, zarządzanie przez cele, optymalizację działań kadry zarządzającej.

Zgłoszenia udziału w webinarium prosimy przesyłać do dnia 1 czerwca 2020 poprzez formularz online: 

WYPEŁNIJ FORMULARZ>>>  

Uczestnicy, którzy zgłoszą chęć udziału w webinarium otrzymają na podany adres mailowy link do webinarium online.

Udział w webinarium jest bezpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Panią Sylwią Zieją tel. +48660534985, email: s_zieja@siph.com.pl.

 Serdecznie zapraszamy.


Webinarium „Jak czasy kryzysu zmuszają nas do weryfikacji strategii i celów?”

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej zaprasza do udziału w webinarium

„Jak czasy kryzysu zmuszają nas do weryfikacji strategii i celów?”.

Webinarium odbędzie się w dniu 27 maja 2020, w godzinach 10:30- 12:00.

Podczas webinarium mowa będzie o znaczeniu misji i wizji w organizacji, umiejętnościach budowania celów strategicznych organizacji oraz celów procesowych a także kaskadowania celów operacyjnych na bazie X Matrix.

 Program webinarium obejmuje:

  • Hoshin kanri – istota i waga dla organizacji
  • Przejście z poziomu misji i wizji do poziomu celów strategicznych przedsiębiorstwa
  • Budowa wskaźników procesowych
  • Skuteczne kaskadowanie wskaźników – od strategicznych do zespołowych i indywidualnych.

Szkolenie poprowadzi Patryk Szatkowski  ekspert w zakresie KPI deployment, Shopfloor Management, Lean Logistic, Linii Modelowych, Mapowania strumienia wartości, standaryzacji, Wizual Management, systemu 5S, system sugestii pracowniczych, i innych zaawansowanych z zakresu LEAN. Podczas pracy zawodowej pełnił funkcję Dyrektora ds. ACE w Collins Aerospace Wrocław, Inżyniera procesu i Koordynatora Lean w Black Point S. A. oraz Kierownika Projektów Lean i Kierownika ds. Logistyki w Wabco.  Posiada również certyfikat Lean Practitioner i Six Sigma Green Belt.

Zgłoszenia udziału w webinarium prosimy przesyłać do dnia 25 maja 2020 poprzez formularz online: 

WYPEŁNIJ FORMULARZ>>>

Uczestnicy, którzy zgłoszą chęć udziału w webinarium otrzymają na podany adres mailowy link do webinarium online.

Udział w webinarium jest bezpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Panią Sylwią Zieją tel. +48660534985, email: s_zieja@siph.com.pl.

 Serdecznie zapraszamy.


Webinarium „Jak zaplanować transformację cyfrową firmy”

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej zaprasza do udziału w webinarium: „Jak zaplanować transformację cyfrową firmy”

Webinarium odbędzie się w dniu 22 maja 2020, w godzinach 10:00- 11:30.

Podczas webinarium omówione zostaną następujące zagadnienia:

  • dlaczego potrzebujemy teraz cyfryzacji bardziej
  • współpraca z dostawcami oprogramowania – na co zwrócić uwagę
  • czego system nie zrobi za użytkownika
  • blaski i cienie cyfrowej transformacji

 Webinarium poprowadzi Pan Konrad Pluciński z firmy „KP Konsultant” – coach, trener, konsultant, menadżer, od  blisko 20 lat zajmujący się działaniami w obszarze digitalizacji i optymalizacji procesów biznesowych, rozwoju personelu i systemów zarządzania.

Zgłoszenia udziału w webinarium prosimy przesyłać do dnia 21 maja 2020 poprzez formularz online: 

WYPEŁNIJ FORMULARZ 

Uczestnicy, którzy zgłoszą chęć udziału w webinarium otrzymają na podany adres mailowy link do webinarium online.

Udział w webinarium jest bezpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Panią Sylwią Zieją tel. +48660534985, email: s_zieja@siph.com.pl.

Serdecznie zapraszamy.


Webinarium „Tarcza Antykryzysowa- wsparcie dla przedsiębiorców w czasie pandemii wirusa COVID-19”

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej zaprasza do udziału w webinarium „Tarcza Antykryzysowa- wsparcie dla przedsiębiorców w czasie pandemii wirusa COVID-19”.

Webinarium odbędzie się w dniu 7 maja 2020, w godzinach 10:00- 13:00.

Podczas webinarium omówione zostaną zasady korzystania z dostępnych, rządowych instrumentów wsparcia, w tym rozwiązania pracownicze, zwolnienie ze składek ZUS, świadczenie postojowe, udogodnienia w zakresie zobowiązań podatkowych, zatrudnienie cudzoziemców.

Webinarium poprowadzi Pan Łukasz Żak z firmy „ŻAK LEGAL SUPPORT OFFICE” – prawnik, specjalista ds. prawa gospodarczego, od wielu lat specjalizujący się w tematyce prawa pracy, transgranicznego świadczenia usług, współpracy zagranicznej przedsiębiorstw oraz w zakresie prawa gospodarczego.

Zgłoszenia udziału w webinarium prosimy przesyłać do dnia 5 maja 2020 poprzez formularz online: 

WYPEŁNIJ FORMULAR.

Uczestnicy, którzy zgłoszą chęć udziału w webinarium otrzymają na podany adres mailowy link do webinarium online.

Udział w webinarium jest bezpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Panią Sylwią Zieją tel. +48660534985, email: s_zieja@siph.com.pl.

 Serdecznie zapraszamy.


Webinarium „Zarządzanie ryzykiem walutowym w czasie kryzysu”

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej zaprasza do udziału w bezpłatnym webinarium pn. „Zarządzanie ryzykiem walutowym w czasie kryzysu”, które poprowadzi Pan Jacek Maliszewski, Główny Ekonomista DMK.

Webinarium odbędzie się 4 maja 2020, w godzinach 12:00- 14:00.

Podczas webinarium omówiona zostanie sytuacja bieżąca na rynku walutowym, wskazane szanse i zagrożenia zmian kursów walut, podane zostaną bieżące prognozy oraz co najważniejsze- zostanie podany odpowiedni plan działań,jakie powinni przeprowadzić przedsiębiorcy chcący zminimalizować swoje ryzyko kursowe.

W drugiej części webinarium zostaną omawiane zasady działania różnych instrumentów finansowych dostępnych w polskich bankach, które to instrumenty mogą być wykorzystane do neutralizacji ryzyka kursowego- zasada działania kontraktu forward na kurs waluty oraz metoda polegająca na stosowaniu kredytu walutowego w rachunku bieżącym.

Zgłoszenia udziału w webinarium prosimy przesyłać mailowo na adres een@siph.com.pldo dnia 30 kwietnia 2020. Osoby, które zgłoszą chęć udziału w webinarium otrzymają link do webinarium online.

Udział w webinarium jest bezpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Panią Sylwią Zieją tel. +48660534985, email:s_zieja@siph.com.pl.

Serdecznie zapraszamy.


Jak zaplanować transformację cyfrową firmy? – zapraszamy na seminarium i warsztaty

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej zaprasza do udziału w warsztatach „Jak zaplanować transformację cyfrową firmy?”

Nowe technologie pozwalają przenieść procesy biznesowe do świata on-line.

Czy jest to jedynie trend czy konieczność? Czy papier i e-mail już nie wystarczą do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej? Czy w dobie czwartej rewolucji przemysłowej firmy mogą funkcjonować sprawnie bez korzystania z nowych technologii i czy będą atrakcyjnym miejscem pracy dla pokolenia, które wzrasta w cyfrowej rzeczywistości i dla którego dostęp do nowinek i udogodnień technologicznych jest czymś naturalnym?

A jeśli cyfrowa rewolucja to co należy zrobić przed? jak współpracować z dostawcami oprogramowania, czego nie zrobi żaden system za użytkownika, jakie są blaski i cienie transformacji? – na te i wiele innych pytań odpowie ekspert Konrad Pluciński podczas seminarium i warsztatów, które odbędą się 1 kwietnia br. w Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej w Kielcach, ul. Sienkiewicza 53.

Zgłoś się on-line do 27 marca 2020 roku

FORMULARZ ZGŁOZENIOWY

ilość miejsc jest ograniczona, a samo zgłoszenie nie jest gwarancja przyznania miejsca


Seminarium dotyczące Pracowniczych Planów Kapitałowych

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej, wspólnie z PFR Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. zaprasza do udziału w seminarium p.n.

Przedsiębiorca w 2020
Pracownicze Plany Kapitałowe
dofinansowanie dla świętokrzyskich firm

Podczas seminarium przedstawiciele PFR TFI S.A., należącego do Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju towarzystwa funduszy inwestycyjnych zarządzającego Pracowniczymi Planami Kapitałowymi, przedstawią uczestnikom informacje dotyczące Pracowniczych Planów Kapitałowych, które od początku roku są wprowadzane do średnich firm. Ponadto przedstawiciele Staropolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej, Operatora Bazy Usług Rozwojowych dla województwa świętokrzyskiego, przedstawią zagadnienia dotyczące możliwości dofinansowania szkoleń i kursów oraz usług doradczych w ramach Bazy Usług Rozwojowych i Voucherów.

Seminarium odbędzie się 4 marca 2020 r. w godzinach 10:00-14:00 w Hotelu Qubus Kielce, ul. Składowa 2.

Udział w seminarium jest bezpłatny, ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Zgłoszenia prosimy przesłać do dnia 27 lutego br. poprzez formularz online: Wypełnij formularz

Program seminarium:

09:30 Rejestracja uczestników

10:00 Rozpoczęcie seminarium

Dorota Tekieli-Bisińska – Dyrektor Ośrodka Enterprise Europe Network przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej

10:15  Pracownicze Plany Kapitałowe

Katarzyna Chmielak– Dyrektor Departamentu Operacji i Rozwoju Pracowniczych Planów Kapitałowych, PFR TFI

Henryk Baron– Dyrektor ds. Relacji z Klientami PPK, Departament Operacji i Rozwoju Pracowniczych Planów Kapitałowych, PFR TFI

  • Czym są PPK? Dlaczego PPK są potrzebne? Jak będą wyglądały przyszłe emerytury bez i z PPK (dane demograficzne, sytuacja w Polsce i w Europie)?
  • Kto wpłaca na PPK i ile można zyskać? Kalkulator dla pracodawców i pracowników, przykładowe zestawienie wpływu wpłat do PPK na wynagrodzenie netto pracownika.
  • Zasady działania PPK
  • Obowiązki pracodawcy
  • Harmonogram wdrożenia
  • Jak przygotować się do wdrożenia?
  • Jak inwestowane są środki zgromadzone w PPK?
  • Oferta PFR TFI
  • Wsparcie w zakresie obsługi PPK i realizowania obowiązków po stronie pracodawcy
  • Warsztaty na temat oczekiwań firm– sesja pytań  i odpowiedzi

13:30 Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze ‘Vouchery’ Dorota Tekieli-Bisińska – Dyrektor Ośrodka Enterprise Europe Network przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej

Baza Usług Rozwojowych 2020 Marta Pawłowska– Główny Specjalista Staropolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej, Operatora Bazy Usług Rozwojowych dla woj. Świętokrzyskiego

14:00 Zakończenie seminarium.


Seminarium- aktualne zmiany w przepisach podatku VAT oraz ulga na innowacje- Innovation box

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej zaprasza przedsiębiorców i pracowników firm z województwa świętokrzyskiego do udziału w seminarium pn.:

„Sposoby wsparcia działalności innowacyjnej z perspektywy obciążeń podatkowych
oraz aktualne zmiany w przepisach podatku VAT”

Podczas seminarium przedstawione zostaną zagadnienia dotyczące podatku CIT w zakresie dostępnych sposobów wsparcia działalności innowacyjnej z perspektywy obciążeń podatkowych, tj.: ulga na działalność B+R oraz 5% stawka CIT dla dochodów z innowacji – tzw. Innovation box. W zakresie podatku VAT seminarium dotyczyło będzie aktualnych, istotnych zmian w przepisach dotyczących VAT, tj. mechanizm podzielonej płatności (tzw. Split payment), biała lista podatników oraz tzw. quick fixes.

Seminarium poprowadzą eksperci Kancelarii GARRIGUES, jednej z najważniejszych międzynarodowych kancelarii prawnych, świadczącej usługi doradztwa prawnego i podatkowego od 1941 r.

Seminarium odbędzie się 12 grudnia 2019 r. w godzinach 12:00-14:30 w Best Western Grand Hotel Kielce, ul. Sienkiewicza 78. Udział w seminarium jest bezpłatny, ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.Zgłoszenia prosimy przesłać do dnia 6 grudnia br.

Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość przesłania pytań (ze względów praktycznych prosimy o ograniczenie liczby pytań do maksymalnie trzech na uczestnika), na które odpowiedzi zostaną udzielone w trakcie seminarium. Pytania prosimy przesłać do dnia 6 grudnia br. na adres een@siph.com.pl, w temacie wpisując „Pytanie 12 grudnia 2019”.

Serdecznie zapraszamy do udziału w seminarium.

Formularz zgłoszeniowy: Wypełnij formularz

 

 

Szkolenie „Jak rozwinąć biznes globalnie? Narzędzia wspierające procesy eksportowe”

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej zaprasza do udziału w szkoleniu

Jak rozwinąć biznes globalnie? Narzędzia wspierające procesy eksportowe”.

Podczas warsztatów Ekspert programu Google Internetowe Rewolucje w Eksporcie  przekaże wiedzę i pokaże narzędzia online, które pomogą rozwijać polskie firmy na rynkach międzynarodowych.

Udział w szkoleniu pomoże przedsiębiorcom w zakresie:

  • analizy potencjału eksportowego firmy i wyboru nowych rynków docelowych
  • lepszego zrozumienia potrzeb lokalnych klientów
  • przygotowania firmy do wejścia na nowe rynki

Udział w Szkoleniu jest bezpłatny.

Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców i pracowników firm z woj. Świętokrzyskiego zainteresowanych rozwojem eksportu.

Szkolenie odbędzie się 6 listopada w godzinach 10:00-12:00 w hotelu Qubus w Kielcach, ul. Składowa 2. Dla uczestników szkolenia bezpłatny parking hotelowy.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do dnia 31 października poprzez formularz online:

Wypełnij formularz


Zapraszamy na szkolenie i konsultacje pn. „Przedsiębiorca w Horyzoncie 2020. Aktualne możliwości finansowania i praktyczne aspekty aplikowania o granty europejskie”.

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej w partnerstwie z Regionalnym Punktem Kontaktowym Programów Badawczych UE, zaprasza przedstawicieli mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw na szkolenie i konsultacje pn. „Przedsiębiorca w Horyzoncie 2020”. Aktualne możliwości finansowania i praktyczne aspekty aplikowania o granty europejskie”.

Szkolenie odbędzie się 17 września 2019 r. w godz. 11.00-15.00 w sali szkoleniowej hotelu Qubus Kielce, ul. Składowa 2.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z aktualnymi możliwościami finansowania i praktycznymi aspektami aplikowania o środki z Programu Horyzont 2020.

Przedsiębiorcy będą mogli poznać typy projektów dostępnych w Programie, jak również zasady finansowania nowego instrumentu wsparcia pn. Europejska Rada ds. Innowacji. Eksperci Regionalnego Punktu Kontaktowego Programów Badawczych UE przedstawią praktyczne aspekty procesu aplikacji oraz realizacji projektów przez firmy, zaprezentują projekty już realizowane oraz omówią krajowy system wsparcia dla wnioskodawców H2020.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Zgłoszenia należy przesłać do dnia 6 września br. na niniejszym formularzu zgłoszeniowym:

Wypełnij formularz

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z bezpłatnych konsultacji, które odbędą się bezpośrednio po szkoleniu.

 
 

Bądź na bieżąco!

Podłącz się do naszych społecznościowych kanałów informacyjnych i bądź na bieżąco z zawsze aktualnymi informacjami z zakresu dostępu do finansowania, podnoszenia konkurencyjności i internacjonalizacji firmy. Zapraszamy!

Dowiedz się więcej

Enterprise Europe Network to międzynarodowa, największa na świecie sieć instytucji otoczenia biznesu wspierających firmy w działaniach związanych z dostępem do finansowania, podnoszeniem konkurencyjności i internacjonalizacją.

Czytaj dalej

Enterprise Europe Network

przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej
ul. Sienkiewicza 53 25-002 Kielce

Tel/Fax: +48 41 368 02 78
E-mail: een@siph.com.pl

Copyright 2019 © Enterprise Europe Network | Built with Designum Business Marketing